Практичний модуль семінару





Диференційований урок математики з теми:


«Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць»

(Вчитель початкових класів Козачок Л.Д., 3-ій клас)                                




Тема: Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд. Складені задачі на збільшення(зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць.

Мета: Формувати вміння письмово додавати трицифрові і двоцифрові числа з переходом через розряд, складати та розв’язувати задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць. Розвивати логічне мислення. Виховувати повагу до людей праці.

Обладнання: перфокарти, таблиця «Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел», малюнки казкових героїв.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань.

1. Перевірка домашнього завдання (Задача №438) – І в, ІІІ в.
ІІ в № 439 – самостійно

2. Усний рахунок за перфокартами.

І в.                       ІІ в.                      ІІІ в.   (обчислюють з допомогою таблиці                                                                         множення)
9∙3                       14:2                     3∙4
5∙6                       24:3                     2∙5
4∙2                       18:3                     9∙4
8∙7                       45:9                     8∙3
7∙7                       54:6                     5∙4
6∙8                       72:8                     7∙3
9∙8                       81:9                     9∙6
8∙4                       36:4                     8∙7
9∙4                       45:9                     7∙7
8∙3                       64:8

3. Визначити кількість одиниць, десятків, сотень у числах 429, 305, 897, 729.

ІІ. Повідомлення теми уроку.

1) Пояснення нового матеріалу №441

2) Читання правила ст.70

3) №442(1ст, 2ст з коментуванням біля дошки)

4) Взаємозв’язок «учитель-учень».
Учні на планшеті обчислюють приклади і показують вчителю.

  127                         253                     384
                                              
+348                       +167                   + 87
  475                         420                     471

5) І, ІІ в. №442(3,4ст.) – самостійно
    
ІІІ в працює з вчителем біля дошки.

     329                      447                     598
 + 236                     +286                 + 324
    565                       733                    922
                        
6) Перевірка І, ІІ в. №442.

В цей час ІІІ в. працюють з перфокартами, записують лише відповіді.
  
   142               573             426             714             619

 +239           +318           +455           +158           +147

Фізкультхвилинка

ІІІ. Закріплення знань.

1. Розв’язування задач №443 – на планшет.

2. І і ІІІ в. складають задачу № 444 за коротким змістом і колективно розв’язують її.

ІІ в. працює самостійно. Складає короткий зміст до задачі, розв’язує її.

Задача.
На меблевій фабриці виготовили 156 столів та 112 стільців, а табуреток на 45 менше, ніж столів і стільців разом. Скільки табуреток виготовили на фабриці?

IV. Розв’язування логічної задачі №445

V. Підсумок уроку.

- Над якою темою працювали на уроці?На планшетах записати числа.
   627                        295
+  84                      +327

Д/з ІІІ в. №446
      І і ІІ в. Задача №447 – підручник, приклади №490 ст. 67 С.І.Рябова «Збірник задач і тестових завдань із математики»



Немає коментарів:

Дописати коментар